Stránky o modelové i skutečné železnici

EMD SD90

170320072259.jpg
170320072263.jpg
170320072257.jpg
170320072258.jpg
170320072260.jpg
Předloha tohoto modelu je mohutný stroj EMD SD90 MAC,výroba byla zahájena v roce 1995.Motor EMD16VV265,výkon 6000hp /4480 kW/ ,maximální rychlost 128 kmh /80 mph/,délka 24,40m,hmotnost 188 tun.
Model výrobce Kato,příprava pro DCC,2x setrvačník,zábradlí,stupačky,houkačky atd.jsou baleny extra,docela mě překvapilo že balení neobsahuje hadice ty jsou dodávány jako samostatný výrobek.

ALCO PA/PB

170320072307.jpg
170320072305.jpg
170320072306.jpg
170320072308.jpg
170320072311.jpg
180320072328.jpg
180320072326.jpg
180320072327.jpg
180320072324.jpg
Skutečné lokomotivy Alco PA/PB byly vyráběny od roku 1946 až do roku 1953,délka jednoho dílu byla cca 20 metrů ,hmotnost 138 tun,motor Alco 244V16,výkon 2250hp/1680kW,maximální rychlost 188 kmh /117mph
Model je výrobek Proto 2000 jsou různé varianty díl A je vždy motorizován a to DCC+zvuk nebo jen příprava pro DCC,díl B je ve třech variantách dummy,DCC ready,DCC+zvuk.Konstrukce je těžký kovový rám,obří motor,2x setrvačník,super tichá a klidná jízda,zkoušel jsem loko z 67 vagony coalporteer a dopadlo to tak že se ve stoupání utrhlo spřáhlo na prvním vagonu,po výměně v pohodě kroužila po kutlochu.

EMD E7

170320072312.jpg
170320072313.jpg
170320072314.jpg
170320072315.jpg
170320072316.jpg
180320072320.jpg
180320072321.jpg
180320072322.jpg
180320072323.jpg
Podobná jako PA je lokomotiva EMD E7,jen je o něco delší a celkově masivnější,o velké loko jsem zjistil pouze že se vyráběla v létech 1945-1949,motor EMD567AV12 o výkonu 2000 hp.
Model je výrobek Proto 2000 vnitřek je stejný jak u PA/PB

EMD SD 7

170320072272.jpg
170320072270.jpg
170320072271.jpg
170320072273.jpg
170320072274.jpg
Lokomotivy EMD SD 7 se začaly vyrábět v roce 1952 jejich výroba končila o rok později.Celkem bylo vyrobeno 188 kusů.Motor EMD 567BV16,výkon 1500hp.
Model vyrábí Broadway Limited a Proto 2000 já vlastním Proto a to proto,že BLI nedělá Union Pacific jen Conrail a ještě jeden a ten si nepamatuju.

EMD SD 40-2

141020072357.jpg
170320072269.jpg
170320072268.jpg
170320072264.jpg
170320072265.jpg
141020072358.jpg
141020072359.jpg
141020072360.jpg
141020072362.jpg
Lokomotivy EMD SD 40-2 jsou jedny z nejrozšířenějších strojů,od roku 1972 do roku 1989 jich bylo vyrobeno 3957 kusů,loko je 21 metrů dlouhá,váží 170 tun,maximální rychlost 105 km/h,motor výkon 3000 koní.
Modely mám od firem Kato UP a Athearn Maersk.V modelovosti vede Kato,v jízdě asi taky,cenově obráceně.

GE AC4400

141020072363.jpg
DSC01478.JPG
141020072364.jpg
141020072365.jpg
141020072366.jpg
141020072367.jpg
DSC01479.JPG
DSC01482.JPG
DSC01483.JPG
Lokomotiva GE AC4400 se vyráběla v létech 1993-2004 bylo vyrobeno 2598 kusů.
Model je Athearn,má přípravu pro DCC ,quick plug 9 pin ,lokomotivy CP Rail jsou v kutlochu nováčci.

GE U30C

141020072368.jpg
141020072369.jpg
141020072370.jpg
141020072371.jpg
141020072372.jpg
Lokomotiva se začala vyrábět v roce 1966,výroba ukončena 1974.Celkem vyrobeno 600 kusů.
Model je od firmy Atlas a konečně jsem si dopřál poježdění.Do budoucna už asi nekoupim nic jiného než Atlas nebo Kato nebo Proto.Jízdní vlastnosti supr,model jede krásně potichu.

NRE Genset SGS21B

141020072373.jpg
141020072374.jpg
141020072375.jpg
141020072376.jpg
141020072377.jpg
Switcher SGS21B se začal vyrábět v roce 2006,je to lokomotiva z řady low emision engines,tedy něco pro Bursíkovce a podobné případy.Zatím bylo vyrobeno kolem 400 strojů o výkonu 2100 koní.
Model opět Atlas,ale trainman.Nemá tolik detajlů,nemá posádku ba ani vnitřek kabiny jinak je to Atlas.

AMD 103

141020072393.jpg
141020072394.jpg
141020072395.jpg
141020072396.jpg
141020072397.jpg
AMD 103 výroba zahájena v roce 1992,ukončena 2001.lokomotiva váží 127 tun,dosahuje rychlost 166 nebo 177 km/h podle motoru ty jsou V16 P40DC nebo P42DC a slabší V12P32AC.Délka stroje je 21,3 metru.
Model je Athearn,příprava pro DCC,8 pin.

GE Dash 8-40CW

141020072383.jpg
141020072384.jpg
141020072385.jpg
141020072386.jpg
141020072387.jpg
Vyráběny v létech 1989-1994 délka 21.54 mmax rychlost 113 km/h výkon 4000 koní.
Model je od Bachmann v řadě Spectrum a upřímě nic moc,snad jen cena kolem 50 usd vynahradí málo nadšení.Model má DCC od výrobce.

GE Dash 8-40BW

141020072378.jpg
141020072379.jpg
141020072380.jpg
141020072381.jpg
141020072382.jpg
Stroj o výkonu 4000 koní z dílen General Electric.To vše co jsem zjistil o této lokomotivě.
Model je můj první Atlas co jsem zakoupil a troufám si říci ,že uplně nejoblíbenější model co mám,kromě pidižvíka SantaFe.Ale o něm víc v parních lokomotivách.

GE 70 ton Switcher

141220072497.jpg
141220072498.jpg
141220072499.jpg
141220072500.jpg
141220072501.jpg
Posunovací lokomotiva GE 70 tzv Switcher,výrobce General Electric.Výrobce modelu Bachmann,model má dekoder od výrobce a v Kutlochu pracuje v ocelárně.

Alco FA/B,F3A/B,F7A/B

141220072492.jpg
141220072493.jpg
141220072494.jpg
141220072495.jpg
DSC01264.JPG
141220072496.jpg
DSC01265.JPG
DSC01267.JPG
DSC01268.JPG
Modely jsou Proto 1000,Proto 2000 a Athearn Genesis,jízdní vlastnosti super.Proto mají přípravu pro DCC,Athearn bohužel ne,tam jsem musel dekoder namontit do drátů ,ale funguje bezvadně.

Baldwin Centipede

141220072502.jpg
141220072503.jpg
141220072504.jpg
141220072505.jpg
141220072506.jpg
141220072507.jpg
O této lokomotivě najdete více na stránkách p.Litomyského.O modelu platí to samé jako o předloze,a to že tohle už fakt přehnali.Model je výrobek Broadway Limited,perfektní zpracování zvuk QSI.Škoda že se skoro nikam nevejde.Pří zkušebních jízdách v kutlochu se v zatáčkách musí všechno klidit stranou jinak smrt.Dvacetičtyř nápravový stroj kosí vše v okolí trati.
Pro normální ježdění je skoro nepoužitelná a tak většinu času stojí v depu.Pořád lepší než její velký vzor,který skončil ve šrotu hned jak ho smontovali.

EMD SD 70 ACE

DSC01174.JPG
DSC01175.JPG
DSC01176.JPG
DSC01178.JPG
DSC01177.JPG
Nejnovější přírůstek v kutlochu model lokomotivy EMD SD 70 ,krásný model od firmy MTH vybavený dcc a zvukem proto sound 3 plus dalších asi tak 28 funkcí a zvuků jako hlasy ve vysílačce ,režim posunu,výstažná světla,dálková světla a různá jiná světla.Co je nejpodařenější a asi pro provoz docela důležité ovládání spřáhel každé zvlášt funkce F7 a F8.Zpracování detailů super větráčky větrají,kola se točí ,houkačka houká.

GP 7

DSC01269.JPG
DSC01270.JPG
DSC01271.JPG
DSC01272.JPG
DSC01273.JPG

ALCO PA/PB a jejich mutanti

DSC01249.JPG
DSC01250.JPG
DSC01251.JPG
DSC01253.JPG
DSC01252.JPG
DSC01254.JPG
DSC01255.JPG
DSC01256.JPG
DSC01257.JPG
DSC01258.JPG
DSC01259.JPG
DSC01260.JPG
DSC01261.JPG
DSC01262.JPG
DSC01263.JPG
O lokomotivách Alco se nebudu nějak rozepisovat ,protože mě přepadla lenost ,snad jen modely jsou Life-Like a Proto 2000.

SW 1200

DSC01244.JPG
DSC01245.JPG
DSC01246.JPG
DSC01247.JPG
DSC01248.JPG
SW 1200 je model tzv. Switcher ,posunovací lokomotivy ,výrobek Broadway Limited DCC a zvuk je v "základu".

SW 9 SWITCHER

DSC01490.JPG
DSC01491.JPG
DSC01492.JPG
DSC01493.JPG
DSC01494.JPG
Switcher sw 9 posunovací lokomotiva bude pracovat v přístavu ,model je Proto 2000 ,vybaven rozhraním pro dekoder 9 pin.

ALCO RS2

DSC01484.JPG
DSC01485.JPG
DSC01486.JPG
DSC01487.JPG
DSC01488.JPG
Alco RS2 jeden z prvních dieselů původně jsem chtěl Union Pacific ,ale ten byl pouze od Bachmanna sice se zvukem jenže Bachmann je spíš tak jako hračka a tak jsem zvolil Proto 1000.Bachmanna možná pořídím někdy příště.

Líbí se Vám tyto stránky?

Ano, líbí (193 | 76%)
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one